onsdag 20 februari 2013

Vilken omgång!

Vet inte om jag har hunnit hämta mig än, haha!
Hade tagit mig ett bad och rakat mig för Hades ;*
Jag la mig på sängen och förde mina trosor åt sidan så att han kunna komma åt och inspektera.
Det såg tydligen bra ut för Hades dök rätt ner och började slicka mig häftigt!
Han tunga virvlade omkring och jag kände hur hans finger var precis vid min våta springa..
Han tryckte sakta in det och jag stönade till för att det var så otroligt skönt!
(har ju inte haft sex på ca 1 vecka nu när jag har haft mens, så snacka om att det var skönt!)
Han fingrade mig samtidigt som hans tunga jobbade flitigt. Medans han slickade mig lirkade
han upp sina byxor och fick av sig dom.

Hades förde sina kalsonger åt sidan och ut från dom sprätte det fram en hård kuk!
Mmm, han tog försiktigt mina ben och särade på dom, samtidigt som han ställde sig på knä mellan dom..
Han styrde sakta sin kuk mot min våta fitta och tryckte långsamt in den tills jag var helt fylld!
Åh jag bara sjönk ihop av njutning!
Han rörde sig sakta fram och tillbaka och jag stönade mer och mer för varje gång..
Tillslut trevade min hand ner till min klitta där jag sedan började att cirkulera med mina fingrar.
För varje stöt kände jag att jag kom närmre och närmre!
Jag kände Hades hand som letade sig fram till min hals..där han stannade och tog ett ordentligt grepp om den och tryckte ner mig i sängen...
Hades juckade snabbare och snabbare varpå han växlade mellan att hålla ett fast tag om min hals och daska till mig på kinden...

Nu kunde jag inte hålla mig längre! Jag bokstavligt talat skrek ut min orgasm samtidigt som Hades knullade mig hårt!
När jag lugnt mig lite började kände jag hur Hades ökade takten igen och bara en sekund senare fyllde han mig med sin varma säd..

Sååå härligt! Nu har Hades hoppat in i duschen och när han är klar ska vi mysa lite
innan det är dags att sova.

Sov gott!
/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar