söndag 10 februari 2013

Söndag morgon..

Åh härliga söndags morgon! Alltid lika mysigt att vakna upp tillsammans, krypa tätt intill varandra
och bara ligga i varandras famnar...

Jag kröp över till Hades sida och la mig med ryggen mot honom så vi låg sked.
Mm så varmt och mysigt! 
Jag behövde inte ligga där länge förens Hades kuk bultade hårt mot min rumpa.
Vi började kyssas och Hades hand smekte långsamt min kind, innan den stannade vid min hals och
han tog ett ordentligt tag om den!
Han tryckte ner mig i kudden och höll fast mig en bra stund innan han tillslut släppte efter och jag hämtade andan.
- Runka min kuk frustade Hades
Och jag gjorde som han sa..
Han daskade till mig på kinden och jag stönade till!
Samma som med smisk så gick det som en blixt genom kroppen och jag började runka hårdare och fortare. Hades stönar mer och särar på mina ben och börjar smeka mig samtidigt som han tar ett  nytt tag om min hals.
Han ber mig sedan att göra det skönt för mig och att jag måste säga till innan jag kommer!
Jag gör som han säger och medans jag smeker mig själv runkar jag Hades, som samtidigt växlar
mellan att hålla om min hals och daska till mig på kinden..
Just idag så hade jag lite svårt för att komma och kände att jag behövde Hades hjälp...
Hades gick snällt ner på mig och förde in ett finger i mig samtidigt som jag smekte mig själv.
Mm så mycket skönare! 
Jag kände hur jag började närma mig och flämtade till Hades
- Jag kommer komma snart!
- Åh ja kom för mig älskling säger han!
Samtidigt som jag känner hur hela min fitta börjar krampa runt Hades finger och min kropp börjar skaka..
Hades ställer sig upp och tar plats uppe vid mina bröst och runkar sedan ut sina varma säd över dom..

 
Han ger min en handduk och vi ler åt varandra. Sedan lägger vi oss ner och håller om varandra lite till
innan vi bestämmer oss för att gå upp och äta lite frukost.

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar