fredag 8 februari 2013

Vad tycker ni..

Kollade ni på Fråga Olle igår?
Det gjorde vi och det handlade mycket om gravidporr eller att ha sex under graviditeten.
Vad tycker in om det?
Jag kan bara prata för mig själv och under tiden jag var gravid hade vi sex precis som vanligt.
Vissa dagar kände jag inte för det och andra dagar kunde vi ha sex 3 gånger om dagen.
Och sen att glamourmodeller väljer att fortsätta med sitt modellande när de blivit gravida tycker jag är jätte bra!
Det visar bara på att dom inte skäms över att dom blir större och kanske får bristningar (sen är det väl mycket som photoshoppas bort) men ändå ni hajjar grejen.
Jag kände mig inte alls sexig under tiden jag var gravid och därför vill jag ge eloge till dom som kan känna sig det och till och med visa det för andra.

Sen handlade det också om en man som gillar att bli ammad.
Hm, jag dömer ingen men själv skulle jag inte kunna gå så långt.
Visst, jag tycker om när Hades suger på mina bröstvårtor men inte i ett "ammande" syfte om man kan säga så? haha!
Men helt ärligt så finns det nog bra mycket knepigare saker som folk tänder på än en man som vill bli ammad. Och det är väl tur det egentligen. Alla är vi olika. Alla har vi rätt att tända på vad vi vill!

Idag är det fredag och jag bara lääängtar tills Hades kommer hem så vi kan ha fredags-mys!
Ska passa på att ta ett varmt bad ikväll också. 
Juste! Nästa vecka är det alla hjärtans dag! Ska ni hitta på något speciellt?
Överraska eran partner med några sexiga underkläder eller en ny leksak?
För våran del blir det nog inte så roligt..kollade på min karta och insåg att den där sabla röda veckan kommer att inträffa under alla hjärtans dag.. typiskt! Jag som ville göra massa bus med Hades..

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar