lördag 16 februari 2013

Sug & Sprut

Hela dagen igår hade vi fullt upp - från morgon till kväll!
Men nu har vi vaknat till liv och jag ska nu berätta lite om vad vi gjorde i Fredags!

Hades vaknade upp med ett vackert morgon stånd som jag verkligen inte kunde motstå!
Jag började runka av honom och Hades andning blev tyngre i takt med att min hand
gled upp och ner.
Jag la mig på rygg och han tog plats över mig med sin kuk mellan mina bröst.
Han bröstknullade mig ett stund innan jag sa att han skulle lägga sig bredvid mig..
Han klev tveksamt av och la sig bredvid mig och jag började kyssa honom över
hela hans underbar kropp innan jag tillslut hamnade mellan hans ben!
Jag tog tag i hans bultade kuk och förde den mot min mun..När min tunga snuddade vid hans
ollon gav Hades ifrån sig en djup suck av längtan..Som han har väntat på detta!
Jag runkade och sög Hades medans han låg på rygg och njöt av min behandling.
Så härligt att få se honom njuta!

Han började komma närmre och tog plats över mina bröst återigen. Där han runkade ut sin varma
säd över mina bröst...
Han böjde sig ner och kysste mig och fortsatte sedan ner mot mina bröst där han tillslut lapade i sig sperman han nyss sprutat över mig ;*
Så härligt att se när Hades slickar i sig sin egna sperma..

/Hera


2 kommentarer:

  1. Det är sjukligt porrigt... det kan han också göra ibland och jag blir lika tänd på det varje gång...
    PLUS att, han kan väl städa efter sig ;) hihi!

    SvaraRadera