onsdag 6 februari 2013

Fontänorgasm och sprut

(Detta inlägg är för söndag kväll men
kommer nu istället eftersom vi hade besök och 
tillfälle ej fanns..)

Vi hade lagt oss i sängen, jag började med
att smeka Heras bröst, leka lite med hennes bröstvårtor
och göra dem styva. -Kysser henne lätt på halsen och sedan neråt
för att suga på hennes nu härliga styva bröstvårtor.
Hon stönar till lätt när jag suger in en i munnen och leker med tungan runt den,
jag avbryter lite snabbt och säger åt henne att börja runka min stake.
Hon tar ett lagom hårt tag om min redan hårda kuk
och börjar sakta runka den medans jag fortsätter att leka med
hennes bröstvårtor med min tunga.
-Jag låter min ena hand glida ner över hennes mage, smeka hennes lår
 och sen tillbaka uppåt för att tillslut nå hennes fitta.

Jag smeker längs fittan utanpå hennes trosor, hon andas häftigare.
-Sätter två fingar mot hennes klitta och låter dom mjukt cirkulera utanpå trosorna.
-Sen säger jag åt henne att ta av sig trosorna och hon lyder, jag 
särar sen på hennes blygdläppar och låter ett finger glida in i hennes våta
härliga fitta -hon stönar till av njutning.
 Jag växlar mellan att fingra och att smeka hennes klitta
och jag hör hur hon njuter.

Sedan smyger jag ner och ställer mig på knä framför hennes särade
ben. -Kör in två fingrar i hennes fitta denna gång och låter dem gå runt i en ''åtta''
mot hennes G-punkt en stund. -Hör hur hon kommer närmre och närmre,
vid detta lag har jag själv runkat under tiden.

''Fortsätter du såhär så kommer jag att spruta''-Flämtar hon.
''Ååh ja, spruta för mig baby''
-Plötsligt så kommer hon i en kraftig och varm fontänorgasm
och jag kommer samtidigt. Jag fortsätter att fingra och det kommer en gång till.
-Och en gång till!

Efteråt ligger vi båda i sängen och hämtar andan, vi båda somnar och sover väääääldigt gott 
efter det.


(Till er som vill kunna ha fontänorgasmer i sängen
utan att blöta ner allting så är mitt tips: PLASTAD FROTTÈ!
Det är den bästa uppfinningen ever!)

Tack för mig så länge. 
///Hades

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar