tisdag 12 februari 2013

Måndag kväll

Hera och jag klev in i duschen, ångande hett
vatten som sig bör. Vi kramades och myste i de varma
vattenstrålarna då Hera tog tag i min kuk och sakta började
runka den. Jag smekte hennes kropp medans hon runkade mig.
-Jag märkte att hon var på rethumör för varje gång jag försökte
smeka henne så slog hon bort min hand. 

Tillslut blev jag för kåt och tog själv tag i min stake
och började runka den hårdare och snabbare medans jag sög in en av 
hennes bröstvårtor i munnen, jag började komma närmre och närmre
men Hera på sitt rethumör lät mig inte komma..

Vi gick ur duschen samt torkade av oss och gick och la oss i sängen
och Hera frågar retsamt: ''Det är inte så att du är lite sprängkåt?''
''Jo det kan du ge dig på'' -Morrade jag lite skämtsamt.
 ''Vad ska vi göra åt det då?'' -Frågar hon.
''Jag vill att du kör en dildo i min röv medans 
jag runkar'' -Säger jag.
''Jaså du, det kan vi väl ordna'' -Säger hon lite retsamt.

Hera räcker mig glidmedlet och jag tar en klick och smörjer 
in min anal, eller en ganska stor klick blev det eftersom det var ett tag sen
man hade något där..
Jag gav Hera glidmedlet och hon smörjde in dildon,
hon ställde sig på knä mellan mina ben medans jag låg på rygg.
Jag tog tag i mitt ben och höll upp det så att hon lättare kunde hitta i mörkret,
när hon tillslut hittade min anal började hon långsamt låta dildon glida in.
Så skönt! Efter en liten stund började hon köra den fortare in och ut,
jag runkade min stenhårda stake medans hon knullade mig med dildon i röven.
''Åh ja baby, knulla mig precis så'' -Stönade jag.
Tillslut kan jag inte hålla mig och sprutar över mig själv,
det är för skönt för att jag ska bry mig om kladdet efteråt..

Längtar tills vi skaffar en strap-on så Hera kan knulla mig
ordentligt. Mmmmh.

Ha en bra kväll alla där ute i cyberspace
///Hades





4 kommentarer:

  1. Blir så avundsjuk då jag läser detta inlägg. Har försökt övertyga sambon att testa men det går inge bra. Alla killar jag gjort det på har tvekat till en början men sen testat och älskat det efter de. Vet inte hur jag ska få honom att prova.

    SvaraRadera
  2. Ja för oss har det ju inte varit några svårigheter då Hades är bisexuell ;p haha!
    Men försök att prata med honom. Det skadar ju aldrig att pröva? kan ju börja med ett finger liksom. Jag tror säkert att du har prövat något som han har föreslagit så då tycker jag han kan pröva det du föreslår ;)
    Du får uppdatera om hur det går!

    SvaraRadera
  3. Har testat alla olika metoder att övertyga honom, funkar dock inte. :P haha Få fråga han i ett svagt ögonblick. Eller muta honom med nånting ;)

    SvaraRadera