torsdag 7 februari 2013

Snabbis!

Hades kom tillslut hem och jag hann knappt säga Hej innan vi var inne i sovrummet.
Jag la mig lite slött i sängen för att jag var lite trött och seg och genast står Hades vid sängkanten..
Han drar mig intill sig, lyfter upp min rumpa och med ett ryck drar han ner mina byxor och trosor!
- Hörre du vad gör du? flämtar jag till, då jag inte alls var beredd!
- Mmm jag ska slicka det säger han bestämt!

Jag försöker slingra mig lite och retas med honom men han håller fast mina ben så jag knappt kan röra mig.
Jag slingrar mig och plötsligt får jag en dask på rumpan och Hades morrar att jag ska ligga still..
Jag slutar att reta honom och börjar verkligen njuta av Hades varma tunga som virvlar runt
på min fitta. Han slickar och suger och jag stönar mer och mer.
Plötsligt tycker han in ett finger i mig och jag flämtar till av upphetsning!
Han fingrar mig samtidigt som hans tunga jobbar på flitigt, och det är sååå skönt..
Jag kan inte låta bli...min hand åker ner till min klitoris och jag börjar smeka mig i takt med att Hades fingrar mig allt snabbare.

Jag hör hur han har tagit fram sin hårda stake och runkar den samtidigt som har ser mig njuta av hans finger i mig.
Plötsligt känner jag att jag närmar mig och på en sekund kommer jag i en kraftig orgasm!
Jag stönar och det rycker i hela kroppen..
När orgasmen avtagit lite tar Hades plats mellan mina ben och pressar in sin hårda kuk i min dunkande fitta. 
Han stöter in i mig långsamt ett par gånger innan han ökar takten och tillslut fyller min våta fitta med sin varma sperma..

Riktigt härligt med en liten snabbis någon gång ibland.
Nu ska vi bara ta det lugnt och invänta Fråga Olle Dokumentären!
Ska ni också se?

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar