måndag 25 februari 2013

Fick mig en rejäl omgång..

Puh, har precis haft ett svettigt och super skönt knull med Hades ;*
Vi låg i sängen och Hades sa att han allt ville munknulla mig!
- Jaså det vill du svara jag lite retsamt..
- Mm morrade Hades som svar..

Han ställde sig upp drog ner sina byxor och gränslade mig uppe vid mina bröst så att hans mäktiga
kuk stack ut precis framför munnen på mig.
Jag retade honom genom att öppna munnen, leka lite med tungpiercingen för att sedan stänga munnen innan han hann få in kuken ;*
Fick en lätt dask på kinden men jag flinade bara åt honom..
Då kom nästa dask och denna lite hårdare! Jag flinade fortfarande men tänkte för mig själv hur mycket jag skulle våga reta upp honom..Ganska eggade att inte veta vad Hades kommer göra med mig om jag inte lyder..

- Runka mig hårda kuk beordrade Hades!
Jag la båda händerna bredvid hans kuk och för det fick jag två smällar på kinden..
Mm det sved till och nu menade han allvar!
Jag tog hans stenhårda kuk i min hand och började runka den.
Samtidigt började Hades att leta sig in till min våta fitta som hungrade efter kuk nu!
Vi klädde av oss alla kläderna och Hades la sig ner i sängen. Jag la mig över honom med fittan mot hans sköna mun.. Mm det var länge sen vi körde 69:an och gud så skönt det var!
Jag sög och slickade på Hades kuk medans han fingrade och slickade mig häftigt.
Vi njöt av varandra ett tag innan Hades ville att jag skulle rida honom.

Jag hasade mig långsamt nedåt mot hans kuk och när jag satt med ryggen mot honom så tryckte han in sin härliga kuk i mig!
Både stönade av välbehag..
Jag red Hades både hårt och mjukt, snabbt och långsamt och jag hörde hur han njöt av varje sekund!
Jag gled ur Hades och ställde mig slutligen på alla fyra där vi båda kom tillsammans i en härlig orgasm och ett stort sprut.

Knulla lugnt ikväll :*

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar