fredag 8 februari 2013

Fredags-mys

Fredag kväll..

Vi låg i soffan och tog det lugnt, jag satt upp och Hera låg
med huvudet i mitt knä.
Jag lät min hand glida ner innanför hennes byxor och trosor 
och började med att smeka hennes klitta lite lätt,
sedan la jag på lite mer tryck och masserade
hennes klitta långsamt. -Jag hör hur hon njuter och 
särar försiktigt på hennes blygdläppar med fingrarna.
Jag låter ett finger glida in och jag känner hur våt och härlig hon är,
jag fortsätter att fingra henne med mitt pekfinger medans jag
låter tummen glida runt klittan.

Efter en stund så låter jag ett finger till glida in i henne
och jag hör hur hennes njutning intensifieras.
-Nu kan vi inte hålla oss längre och både hon och jag
nästan sliter av oss kläderna.
 -Hon sätter sig gränsle över mig och jag fuktar kuken
med lite saliv och styr den mot hennes våta kuklängtande öppning.
-När jag glider in i hennes varma våta fitta
så ger vi båda ifrån oss en suck av njutning.
Hon börjar långsamt rida mig och det är så skönt,
jag smeker hennes ljuvliga bröst och slickar lite på
hennes bröstvårtor. -Hon stönar till lite extra.

Nu rider hon mig fortare och jag gör motjuck,
så otroligt skönt att känna hennes fitta runt min hårda stake.
Jag ger henne några lätta daskar på rumpan emellanåt
medans hon rider mig. 
-Nu byter vi position och jag tar henne bakifrån,
det är så härligt att köra doggy för då kan man enkelt 
ge lite smiskar medans hon får kuk.
''Vill du ha mera smisk din lilla slyna?'' -frågar jag henne.
''Oo ja, ge mig mer'' -Gnyr hon.

Hon börjar smeka sig själv medans jag knullar henne 
och vi båda två börjar närma oss klimax så
vi bestämmer oss för att köra en sorts missionären
som avslut. Jag knullar henne lite fortare ju närmre jag kommer,
precis när jag sprutar och fyller henne med min säd.
-Så kommer hon också och hennes härliga fitta krampar runt min kuk.
Mmmmmm så underbart!

Ett härligt avslut på jobbveckan,
trevlig helg på er där ute!
//Hades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar