tisdag 19 februari 2013

Finger i analen och sprut

Det var söndag kväll och vi hade lagt oss i sängen,
Jag var nyduschad och fräsch.
Hera hade fortfarande "Röda veckan" -så det fanns ju inte så mycket
Man kunde göra tyvärr.
Men Hera hade lite planer för min del
som jag skulle bli varse om..

Vi började kyssas och hånglas, hon gjorde klart från början att
jag inte fick röra henne. -Vilket gjorde allt ännu mer upphetsande!
Hon smekte utanpå mina kalsonger och kände på min då hårda kuk,
hon fortsatte att smeka mig tills jag nästan blev vansinnig.
Till slut hjälptes vi åt att ta av mig kalsongerna och hon tog
ett stadigt tag om min kuk och började runka den.
Hon skiftade mellan att runka fort och långsamt och hon märkte
att jag långsamt började närma mig orgasm.

Hon sög på mitt finger och gjord mig ännu kåtare,
sen sög jag på hennes. Rätt var det var så hade hon ett
finger vid min anal och trevade lite försiktigt och lät sen ett finger glida in.
Sen tog jag över runkandet och hon fortsatte att fingra min röv, åh så skönt!
Hon fingrade mig fortare och fortare medans jag runkade, tillslut kunde
jag inte hålla mig längre och sprutade en ordentligt sats över mig själv.

Mmh så härligt det var!
Nu är Heras "Röda vecka" över så ikväll blir det förmodligen 
lite äventyr! ;)
Mer om det får ni höra från Hera.

Ha det gott alla där ute!
//Hades


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar