lördag 23 februari 2013

Fredagsknull

Det var kväll och vi såg lite på tv, nedanför soffan hade vi
en madrass som vi tagit fram speciellt för detta tillfälle

Vi la oss på madrassen och jag låg ovanpå Hera i ''Missionär-ställning''.
Hon hade ingen bh på sig vilket gjorde mig extremt kåt
och hon kände mitt stånd pressa mot hennes skrev.
Vi gned våra kön mot varandra genom kläderna en stund
men till slut satte jag mig på knä och drog av Heras byxor
och trosor och nästintill attackerade Heras klitta med min tunga.
Mmm, hon smakade så gott!
Jag lät min tunga virvla runt hennes klitta och längs hennes fitta, så
härligt. Jag drog av mig mina byxor och kalsonger, min 
stake var stenhård! Jag fortsatte att slicka och fingra henne
och efter en stund viskade jag ''Nu vill jag knulla dig''
''Åh ja, jag vill ha dig i mig'' -Svarade hon flämtande.
Jag blötte min kuk med saliv och hon särade på sina blygdläppar
och jag lät mitt ollon glida längs hennes springa för att till slut glida in i henne.
Vi båda stönade av lättnad när jag trängde djupt in hennes härliga fitta.
Jag började stöta min stake i henne medans hon smekte sin klitta
och hon var såå skön! ''Du är för skön älskling'' -gnydde hon''
''Åh ja, du med babe'' -svarade jag.
Plötsligt känner jag hennes fitta krampar runt min kuk och 
hela hon spänner sig i en båge. Jag stannar av lite och njuter
av att se orgasmen skölja över henne. Sen fortsätter jag att knulla
henne. ''Jag kommer att komma älskling'' -stönar jag.
''Åh ja baby, fyll mig med din säd'' -svarar hon.
Och jag fullkomligt exploderar i henne och tömmer min säd i henne,
det är så otroligt skönt. Sedan drar jag mig ur henne och vi ligger utmattade
och nöjda brevid varandra.
Bästa avslutet på en seg jobbvecka
enligt mig!
//Hades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar