söndag 3 februari 2013

Last night..

Efter en väldigt slapp lördag med massa mys var det väldigt skönt att lägga sig i sängen.
Hades tog av sig kalsongerna och la sig på sängen och jag bredvid honom.
Började smeka Hades på pungen och han stönade till lite lätt. Smekte ner på hans lår och sen upp igen.
Hans härliga kuk växte sig större och större för varje smekning och han började andas tyngre och tyngre.
Hades böjde sig fram över mig och började kyssa och nafsa i min ena bröstvårta medans hans andra hand smekte mitt andra bröst. Åh så skönt!
Vid det här laget hade Hades kuk blivit så hård att den stod rätt upp.
Han flyttade sin hand från mitt bröst och upp till min kind. Han smekte den lite lätt och med fjäderlätta rörelser flyttade han den sakta mot min hals..
Han tog ett stadigt tag i min hals och tryckte ner mig i kudden!
Åh..det gick som en blixt rakt genom kroppen och jag kände hur min kåthet slog till.

- Runka min hårda stake.. viskade Hades i mitt öra
Jag tog ett ordentligt tag om hans hårda kuk och började sakta dra min hand upp och ned.
Hades stön blev högre och jag kunde se hur han njöt av min behandling.
Sedan kom nästa order.. - Jag vill att du gör det skönt för dig själv nu!
Och på en sekund var min hand där nere och mina fingrar virvlade runt.
Oj vad våt jag var!
Hades och jag stönade ikapp medans han höll ett stadigt grepp om min hals.
Åh jag älskar verkligen när Hades har kontroll över mig såhär..

Hades stannade upp för en kort sekund och sa sedan - Nu tänker jag slicka din härliga fitta!
Vill du att jag ska göra det?
Jag nickade febrilt.. - Jag vill att du svarar mig!
- Åh ja jag vill, jag vill svarade jag.
Hades reste sig upp och tog plats mellan mina ben och särade försiktigt på dom.
- ÅH! Jag flämtar till när jag känner Hades varma tunga mot min våta fitta.
Han lapar häftigt och hans tunga dansar fram i ljuvliga rörelser.
Plötsligt känner jag ett finger som sakta glider in i mig.. Han slickar mig samtidigt som han pullar mig och jag känner hur jag för varje slick kommer närmre och närmre. 
Jag stönar högt och griper tag i min kudde för att försöka hejda mig själv!
När jag precis är på toppen så slutar Hades och jag sjunker sakta tillbaka..

- Nu tänker jag knulla dig! hör jag Hades flämta fram.
Han ställer sig på knä mellan mina ben och jag känner hur hans hårda kuk glider in i mig till botten.
Mmm, känslan av att vara uppfylld av Hades är obeskrivlig!
Hans höfter rör sig fram och tillbaka och jag fångar upp varje stöt.
Jag kan inte hålla mig! Min hand åker ner till min klitoris och jag börjar smeka mig samtidigt som
Hades knullar mig hårt.
Han lutar sig fram och tar tag om min hals.. Åh! det blixtrar till igen.
Helt plötsligt känner jag hur jag börjar närma mig och då säger Hades 
- Kom för mig nu!
Med dom orden ute ur munnen känner jag hur hela min kropp spänner sig i en kraftig orgasm som jag inte vet hur jag ska tackla! Samtidigt känner jag hur Hades kuk pulserar när han kommer i mig..

Han åker sakta ur mig och jag trippar iväg till toan.
När jag kommer tillbaka kysser vi varandra och säger godnatt.

/ Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar