fredag 29 mars 2013

Morgonstånd och kåtslag!

Det var torsdag morgon och klockan ringde som vanligt, jag stängde av larmet
och låg vaken i sängen. Hera var också vaken och satte sig snabbt gränsle över mig
och bad mig stanna hemma från "jobbet". "Jag kan inte, det vet du"
 -Stönade jag fram sömndrucket.

Hon började då att gnida sig mot min kuk som var hård
från det vanliga morgonståndet, jag slet av mig täcket
eftersom jag inte ville att kuken skulle knäckas rakt 
av innanför täcket då den var stenhård av Heras behandling..
Hera skulle precis sträcka sig efter sin mobil som låg på nattduksbordet
då jag drog hennes trosor och sidan, tog fram min kuk och började låta
ollonet glida längs hennes våta springa.
"Men jobbet då?"-stönade hon tveksamt.
"Skitsamma"-morrade jag.
Jag var stenkåt och ville ha henne NU!

Hon sjönk sakta ner över min kuk och jag kände hur min kuk
omslöts av hennes härliga fitta, sen började hon sakta rida mig.
-Mmm så skönt det var!
Jag började smeka hennes bröst medans vi ökade tempot något,
sedan flyttade jag mina händer till hennes härliga rumpa och tog
ett stadigt tag om hennes skinkor.

Jag fortsatte att dunka min stake i henne en stund innan
vi bytte ställning till missionären.
Jag trängde in i henne på nytt och hennes fitta var så våt
och härlig!

Hon smekte sin klitta medans jag knullade
henne snabbare och snabbare.
"Fyll mig älskling, jag vill ha din säd i mig"
-Stönade hon.
"Åh ja baby"-Stönade jag.

Vi bytte snabbt om till doggystyle och jag sprutade min säd djupt i henne.

Jag kan ju säga att det blev en hemmadag trots allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar