fredag 22 mars 2013

Fontänorgasm

Eftersom min lingon vecka är över firade Hades och jag genom att få till det 2 gånger igår ;)

På kvällen när vi (egentligen) skulle sova så fick Hades världens mäktigaste stånd!
Han började prata om mig och mina trosor... (Hades får berätta för er om sin fetisch)
Han smekte mitt lår och letade sig upp mot min rumpa där han stannade och greppade tag
om min rumpa. Han slet i mina trosor samtidigt som han runkade och stönade vilt.

Vi kysstes och Hades och jag turades om att runka.
Hades njöt och kunde tillslut inte hålla sina fingrar borta utan började smeka mig utanpå trosorna.
Det var så otroligt skönt och jag ville ha mer! Jag slet av mig trosorna så han skulle komma åt
lättare. Hades slickade och fingerknullade mig och jag kände hur jag hela tiden
närmade mig..
Han slutade för en stund och slickade och sög rent sitt finger från min fittsaft.
Innan han sedan började att massera min g-punkt samtidigt som han slickade mig.

Jag förstod vart han ville komma och jag gav honom en blick..
Han slutade och letade fram den plastade frottén.
Jag lyfte lite på mig så Hades kunde lägga den under min rumpa.
Han återvände snabbt till att började fingerknulla mig och jag började smeka min klitoris.
Det var så otroligt skönt och jag kunde inte hålla mig längre!
Min orgasm kändes som en explosion och bara kort därefter fick jag min fontän!
Det plaskade och skvätte överallt och medans Hades njöt av min orgasm så avslutade han genom
att spruta ut sin säd där jag hade kommit.

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar