tisdag 2 april 2013

Sorry!

Det har varit väldigt lågt med uppdateringar från våran sida och det är helt
enkelt för att vi har haft mycket för oss och har därför knappt orkat ha sex.
Sen har vi haft besök och det har varit påsk och liknande men nu ska det väl bli bättre.
Dock går det lite sjukdomar i familjen så vi får oss inte så mycket sömn just nu.

Igår fick vi dock till det en snabbis!
Hades tog sig för av mig genom att smeka mina bröst, kyssa och naffsa i mina lår och sakta
låta sina fingrar glida över mina trosor och smeka av dom.
Han kysste mig över hela kroppen och jag rös till flera gånger då det kittlades en del, hihi
Han särade försiktigt på mina ben och lät sin tunga dansa över min klitoris.
Magiska rörelser fick mig att bli alldeles varm inombords och mina höfter kunde inte längre vara stilla.
Han förde in ett finger och fingrade mig mjukt och taktfast samtidigt som han slickade mig.
Jag kände hur jag kom närmre så Hades slutade tvärt och satte sig upp mellan mina ben.
Han fuktade ollonet med lite saliv innan han sakta trängde in i mig till botten!

Han började långsamt att röra sig in och ut i mig och min hand letade sig snabbt ner till
min klitoris där jag stannade och mina fingrar cirkulerade runt runt tills jag kände att
jag inte längre kunde hålla mig! Samtidigt kände jag Hades stöta in i mig och jag kände hur
han pumpade ut sin varma säd i mig när vi kom samtidigt.

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar