torsdag 14 mars 2013

Måndag kväll..

Under dagen hade Hades varit lite pilsk och sagt att han skulle vilja att jag tog honom igen..
Som sist. Då jag fick bestämma. Ta kontroll och göra vad jag vill med hans kuk.
Så på kvällen när vi låg i sängen la sig Hades på rygg med händerna snällt
vilandes längs sidorna av hans kropp.
Bara väntade på att jag skulle röra vid honom. Bestämma över honom.
Jag smekte honom lite och retade honom genom att smeka mig framför honom
och vicka på rumpan framför hans ansikte.

Jag tog av mig trosorna och gränslade hans ansikte och smekte mig själv inför honom.
Hans mun var bara någon centimeter från mitt våta sköte och jag såg hur Hades försökte 
tvinga bort sina tankar på att vilja slicka mig.
Men eftersom att han låg där så snällt så fick han smaka lite grann ändå.
Jag kröp ner mellan hans ben och lät mina bröst omsluta hans hårda kuk. Drog med bröstvårtan
över hans ollon.
Jag böjde mig sakta ner och andades försiktigt på hans kuk. Han stönade när han
såg hur nära mina läppar var.
Det sprätte i hans kuk så fort jag närmade mig och jag kysste den ömt.
Utan förvarning tog jag hela hans kuk ner i halsen och Hades svarade genom att stöna tungt.
Jag sög och slickade hans kuk medans jag smekte honom på låren och upp till hans rumpa..

- Mm..vill du att jag ska ta dig nu..? frågade jag retsamt
- Åh ja snälla! bad Hades.
Jag vände rumpan mot Hades och skulle sträcka mig efter dildon och glidmedlet då jag känner en
hand på min rumpa! 
Jag vände mig snabbt om och slog bort hans hand och gav honom en ond blick..
Jag satte mig upp och smörjde in dildon och lät den sakta glida in i Hades.
- Ända till roten.. sa jag till Hades som stönade ljuvligt.
Jag knullade Hades samtidigt som jag sög av honom och jag hörde hur han njöt av varje stöt jag gjorde.
Tillslut kunde jag inte hålla mig längre utan lät dildon glida ut och jag tog plats över Hades.
Med ryggen mot honom lät jag hans kuk glida in i mig där jag red honom länge innan
jag tillslut bad om få lägga mig på rygg där vi sedan kom båda två i härliga orgasmer..

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar