onsdag 20 mars 2013

Munknull

Det var måndag och jag hade nyligen kommit hem från jobbet,
Hera satt i soffan efter att ha läst en stund.
Jag var kåt sen innan och gick in på toa och ''fräschade upp mig'',
sen gick jag fram till Hera med bestämda steg med kuken 
fortfarande framme och tog ett stadigt tag i hennes hår och körde
kuken i hennes mun. Hon blev lite överumplad men tog kuken lydigt,
hon sög en stund men försökte sedan vrida sig bort från mig.
Jag gav då henne en dask på kinden, tog nytt tag om hennes hår och körde in
kuken och fortsatte att munknulla henne.

Hon tog kuken långt ner i halsen och sög lydigt och bra,
hennes läppar runt min kuk och tungan cirkulerandes runt mitt ollon var så skönt!
Jag körde in handen innanför hennes linne och bh och smekte hennes bröst
medans hon sög mig, hon har så ljuvliga bröst min Hera.

Hon fortsatte med att suga och runka mig till och från,
efter en stund kände jag att jag började närma mig
så jag tog över min kuk och runkade den med ett stadigt grepp
framför Heras mun. Hennes lätt särade suktande läppar gjorde att jag inte kunde
hålla mig längre utan sprutade en rejäl sats på hennes ansikte samt i munnen.

Galet skönt var det!

//Hades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar