söndag 10 mars 2013

3way

Är det någonting jag har gått mersmak på sen första gången jag hade det så är det trekant!
Med en extra kille såklart! Tyvärr tror jag inte att det skulle gå med en annan tjej då jag
är ganska svartsjuk av mig ibland.

Men att ha två kukar att njuta av är helt underbart! Eller så vänder man på det - två kukar
som njuter av mig!
Jag tycker alla ska få njuta i en trekant. Den ska inte bara vara till för mig och min njutning.
Utan jag vill att killarna ska njuta minst lika mycket fast med mig i fokus, fattar ni?
Liksom, bara för att jag är mittpunkten så betyder inte det att dom omkring mig inte ska få
någon uppmuntran. Det är ju tack vare dom som jag är mittpunkten.
Och då känner jag att jag vill ge något tillbaka för att dom njuter av mig!

Något som jag kanske skulle vilja testa är att ha en DP. Double Penetration.
Där en kille har sin kuk i fittan medans den andra kuken är i röven.
Att vara maximalt uppfylld!
Men jag vet inte än..en så länge nöjer jag mig bra med leksaker.

/Hera

2 kommentarer:

  1. Har haft trekant några gånger. Känner igen det där med Tjej Tjej Kille. Tjejen som jag hade då klarade inte av det för hon blev svartsjuk. Men sist är inte så längesedan, Och det var bara jävligt porrigt att se tjejen bli knullad och samtidigt som hon suger mig! Men har aldrig vart med om en DP. Men den dagen kommer säkert :) För jag ska inte dö nyfiken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjo det bli nog lätt så :/ Men att jag och en till tjej skulle hålla på med varandra samtidigt som sambon tittar på DET skulle vara hett!
      Ja precis ;D varför dö nyfiken liksom ;)

      Radera