fredag 1 mars 2013

Oj det blev en del 2!

Mm fick läsa det Hades hade skrivit om vårat härliga knull vi hade när han kom hem från jobbet.
Jag trodde han var nöjd men tji fick jag..

Jag gick och satte mig i Hades knä. Han satt vid datorn och kollade runt lite och jag la armen om hans hals.
Han besvarade med en kyss. Och vi började hångla vilt..Tungor som virvlar runt och salivombyten..
Han vänder lite på mig så att jag sitter med ryggen mot honom och han tar tag i min byxlinnig
och försöker krångla av mig mina byxor. Jag gör lite motstånd och frågar vad han tror att han
håller på med?
-Jag är kåt och vill ha dig igen! morrar han fram..
Oj kommer jag orka detta? Var det ända jag hann tänka.
Han får av mina byxor som glider ner till mina fötter. Hans hand glider längs min mage
och ner till min fitta.

Det finns fortfarande spår av vårat tidigare knull men det störde inte Hades.
Han fingrar min hårt och snabbt och jag känner hur jag blir alldeles varm i kroppen!
Vi kysstes och jag kände hur hans kuk växte sig större.
Han ställer oss upp, drar ner sina byxor och jag ser hans hungrande kuk som längtar efter att få
komma in i mig..
Jag böjer mig fram och han glider in i mig. Jag är fortfarande lite öm efter gången innan
men det är så otroligt skönt att känna Hades fylla mig att jag snabbt glömmer smärtan..
Han stöter in i mig och jag stönar mer och mer för varje gång.
Han smiskar mig och jag njuter till max!
Jag känner hans hand på mitt huvud. Han smeker mitt hår långsamt innan han fångar
upp det och drar mitt huvud bakåt och jag hör hur han njuter av att ha kontroll över mig!
Jag vet inte vem av oss som njuter mest..

Han tar mig bakifrån ett bra tag tills jag tillslut stönar fram att jag inte orkar så upp längre..
Mina ben håller på att ge vika men vi stapplar bort till soffan där han beordrar mig att lägga mig på rygg.
Jag gör som han säger och han tränger in i mig på nytt..Mm jag fylls av njutning!
Han knullar mig hårt och greppar snabbt tag om mig hals och pressar ner mig i soffan..
Jag känner hur luften försvinner och jag njuter för varje sekund det varar!
Jag smeker min klitoris och jag känner hur jag närmar mig. Min orgasm exploderar och hela jag skakar! 
Och kort efter det kommer Hades igen..fyller mig..igen..

Mm, nu är jag riktigt öm.. Men vi får se, det kanske blir en tredje gång ;*

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar