onsdag 6 mars 2013

Dominerade mannen

Åh jag har lite svårt att komma ihåg när detta var men jag tror det var i söndags eller måndags kväll..
I alla fall så hade vi lagt oss för att sova då plötsligt tysnaden bryts av att Hade sviskar i mitt öra..
- Vet du vad som skulle vara underbart?
Om du använde min kuk precis så som du vill. Att du dominerade över mig och sa åt mig
vad jag inte får göra..
- Jaså det vill du..? svarade jag lite retsamt..
- Mmm viska Hades..

Jag la mig på sidan och kände på Hades extremt hårda kuk som bultade innanför kalsongerna..
Det var nog rätt trångt där inne men än skulle den inte få komma ut!
Jag låg och viskade snuskiga saker i Hades öra och för varje sak jag viskade så stönade
han till och det ryckte till i kuken..
- Tänkt om jag bara bestämde mig för att suga din hårda kuk och bara lämna dig när du 
nästan, nästan är påväg att komma?
- Eller jag kanske sätter mig framför dig och tar på mig själv och du får inte göra mer än att titta på...?
Hades flämtade fram att han ville att jag skulle ta honom NU!
Men lite mera skulle han allt få lida..

Jag sa åt honom att ta av sig kalsongerna samtidigt som jag tog av mig mina trosor.
Jag la mig tätt intill Hades så att hans hand låg precis vid min våta fitta..Men han fick inte röra den!
Jag gned mig mot honom samtidigt som jag började smeka hans kuk och han njöt av varje drag jag gjorde.
Jag satte mig upp och placerade mig mellan Hades ben där jag långsamt tog hela hans kuk i min mun..
Jag sög och slickade och ibland fick hans kuk glida ner ända ner i halsen på mig.. Det tycker Hades jätte mycket om så därför gjorde jag det extra mycket för att retas ;*
Jag sög på mitt finger och letade mig fram till hans anal och tryckte försiktigt in det.. 
Jag kände hur Hades bara sjönk ihop av njutning när han kände mitt finger i sig.
Jag fingrade honom och sög honom ett liten stund innan Hades väste fram..
- Åh snälla kan du inte knulla mig med dildon?
Jag skrattade lite för mig själv och han hade ju faktiskt varit snäll och lytt mig hittils så jag hämtade
glidmedlet och den rosa lilla dildon och smörjde in den..
Jag sög Hades samtidigt som jag pressade in dildon i hans anal och han skakade nästan av min sköna behandling. Jag knullade honom och jag kände hur jag själv började bli jätte kåt!
Tillslut kunde jag inte hålla mig längre utan kastade mig över Hades och viskade till honom..
- Jag är din nu! Jag vill ha dig i mig och du får göra vad du vill med mig..
Jag gränslade Hades och red honom snabbt och hårt!
Efter en stund la vi oss i missionären där vi avslutade allting genom att komma samtidigt..

/Hera

2 kommentarer:

  1. Vilken sexig text.
    Mer sånt tack! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D
      Absolut, ska försöka göra vårt bästa ;)

      Radera