fredag 1 mars 2013

Dominant hårdknull

Jag hade tidigare på dagen fått ett sms från Hera där hon hade
skrivit hur mycket hon ville ha mig och att jag skulle ta henne
hårt och skoningslöst. Så redan på vägen hem hade jag ståkuk.
När jag kommit hem och fått av mig ytterkläderna så ser jag Hera sitta i
soffan och oskyldigt läsa i sin bok. Jag smyger fram till henne
lägger bort hennes bok och låter min hand glida innanför hennes 
tröja och bh och smeka hennes bröst. Hennes andning blir genast tyngre.

Vi kysser varandra och hånglar vilt och jag tar av henne tröja och bh, 
jag drar ner mina byxor samt kalsonger och runkar lite medans vi hånglar och jag
samtidigt smeker hennes härliga bröst. Jag kör sen ner handen innanför
hennes byxor och trosor och börjar fingra henne samtidigt som jag suger på hennes 
bröstvårtor. Mmm så härligt!
Sen ställer jag mig upp med min kuk framför hennes mun
och beordrar henne att suga min stake, jag ger henne en dask
på kinden och tar ett fast tag om hennes hår och börjar munknulla henne.

Hon är en duktig slyna som tar kuken långt ner i halsen och det är 
så otroligt skönt, jag säger åt henne att ta av sig byxor och trosor
och börja smeka och fingra sig själv. Jag fortsätter sen att munknulla henne
medans hon smeker sig själv.
''Nu tänker jag knulla dig''-Säger jag.
''Åh ja''-Stönar hon till svar.

Hon särar på benen och jag ställer mig på knä framför soffan
och låter min salivindränkta kuk glida in i henne. Vi båda stönar av njutning, 
jag börjar knulla henne med ganska snabb takt redan från början.
Jag påminner henne om att fortsätta smeka sig medans jag knullar henne.

Jag ser att hon är lite för avslappnad så jag daskar till henne hårt på
kinden och tar ett ganska hårt tag om hennes hals och klämmer åt.
Det känns plötsligt som att hela hon lägger i en högre växel
och hon stönar mer och mer. ''Åh baby, jag kommer att komma snart''-
kvider hon fram. ''Åh ja, kom för mig min slyna''-Svarar jag.

Hela hon spänner ihop sig medans orgasmen rusar genom hennes kropp,
jag fortsätter att knulla henne eftersom jag fortfarande är i henne.
När jag känner att jag börjar närma mig så beordrar jag henne att be om min
säd. ''Åh ja, fyll min fitta. Kom för mig!''-Stönar hon.

Och jag tömmer en ordentlig sats i henne, mmm så härligt!

Vi enades om att detta förmodligen var det bästa avslutet på en 
jobbvecka man kan få.

Lägger in en sexig gif som avslut!

Ha det gott alla därute i cyberrymden
///Hades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar