måndag 18 mars 2013

Breath play/Strypsex

Okej Strypsex! Ett hett ämne och en sak som man antingen älskar eller hatar.
Jag trodde ALDRIG att jag skulle tända på något sånt här. Eller ens våga testa..
Men efter att Hades och jag pratat lite fram och tillbaka samt att han har "skoj" strypt mig lite så
bestämde vi oss för att bara testa helt enkelt. Testar man inte får man inget veta, eller hur?
Så när vi hade lite hett hårt sex en dag så la han sin hand över min hals och tröck bak mig i sängen.
Och vilken känsla! Alla sinnen förstärktes och min orgasm blev så mycket starkare!
Det blev helt enkelt något som vi båda gick igång på.
Och sen dess har vi nästan alltid sex med lite "inslag" av strypsex.
Vissa gånger kör vi riktig tintensivt och ibland bara för att hetta till det hela.

Nå vad handlar detta om?
Det disskuteras fram och tillbaka och Strypsex. Är man psykopat? Vill man inte leva?
Frågorna är oändliga..
Och NEJ man är inte sjuk i huvudet eller liknande!
Kort och gott så handlar det ju självklart om att man på ett eller annat sätt vill minska syretillförseln.
Vissa vill till och med att sin partner ska svimma. Och andra (som jag) tycker bara att känslan
av att luften försvinner bara en liten kort stund samtidigt som min man knullar mig är otroligt skönt
och upphetsande.

Man kan göra detta på många olika sätt.
Vissa använder handen genom att strypa, lägga handen för mun och näsa.
Strypa med diverse föremål: påse över huvudet, tejp över munnen samtidigt som man håller för näsan, kudde över ansiktet osv osv.
Vissa saker kan väl även anses som "liiiiite" mindre farliga än andra.

Är strypsex farligt?
I det stora hela så: JA strypsex KAN bli farligt om man inte vet vad man håller på med.
Det är jätte viktigt att man litar på sin partner.
Att man har pratat igenom saker innan man ger sig på något.
Att man har någon form av stopp tecken!

Halsen är en väldigt känslig del av kroppen och har många sköra delar som lätt kan tryckas sönder.
Så därför måste man vara ganska försiktig. Och framför allt strypa på "rätt sätt"
Du kan, när du stryper. Strypa blodtillförseln till hjänan också. Vilket kan vara väldigt farligt och påverka hjärnan i sikt.

Tycka vad man vill om detta MEN som med allt inom sex så ska man respektera vad andra tycker om.
Och jag tycker det är sjukt respektlöst att säga till folk som tänder på lite "udda" saker
wetting, stryp, smisk och allt som inte klassas som vaniljsex.
Att man är sjuk i huvudet, att man är skadad av sin barndom och liknande.
Ingen behöver tycka om det någon annan gör men man ska respektera det!

Ha en trevlig kväll och knulla snällt ;)

/Hera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar