söndag 3 mars 2013

Munknull med sprut

Det var lördag morgon och jag och Hera hade njutit av att äntligen
få sova ut. Vi låg och myste i stort sett nakna under täcket sånär som på
kalsonger och trosor..

Jag började smeka Heras kropp och bröst, så ljuvlig.
Jag tog av oss täcket och befallde Hera att runka min hårda stake,
jag kysste längs hennes hals och smekte hennes bröst medans hon runkade mig.
Sen gled jag ner mellan hennes ben och slickade hennes härliga fitta lite
samt fingrade henne. Sen flyttade jag mig uppåt och ställde mig på
knä framför hennes ansikte med kuken riktad mot hennes mun.

Jag befallde henne att suga min kuk men hon var olydig och lyssnade inte
så hon fick två hårda daskar på kinden och hon 
lät läpparna glida isär och jag körde in kuken.
Jag berömde henne för att hon var en lydig slyna och sa åt henne att smeka sin fitta.
-Hon gjorde som jag sa.

Hon började runka mig emellanåt som hon sög, ååh så skönt!
Hon tog kuken långt ner i halsen till och från och jag gjorde motjuck medans hon sög,
jag nöp henne i hennes känsliga bröstvårtor och hon ryckte till.
Hennes läppar runt min hårda stake kändes så underbart,
jag började känna hur jag närmade mig.
Det var nästan som att hon kände det på sig för hon saktade av emellanåt,
omedvetet eller inte så byggde det upp min kåthet ännu mer.

''Jag kommer att komma snart'' -Stönade jag medans
hon runkade mig och sög.
''Ååh jag baby, ge mig din sperma''-Stönade hon tillbaka.
Hon sög och runkade fortare och jag befallde henne att
bara runka mig och göra sig redo för min sats.

Hon gapade längtande efter min sats och tillslut kunde jag inte hålla mig
längre utan sprutade en ordentlig laddning i hennes mun, över hennes haka och hals. 
Hon svalde det hon fick i munnen och jag slickade av det hon fick på hakan
och vi hånglade. Så härligt!

En riktigt skön morgon alltså ;)
Bjuder på en fin sprutGIF!
///Hades




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar